fbpx
Naslovna » Promo » Mirman Skot, marketinški strateg i autor bestselera “Nova pravila marketinga i PR-a“, je novi glavni govornik na Spark.me 2020

Mirman Skot, marketinški strateg i autor bestselera “Nova pravila marketinga i PR-a“, je novi glavni govornik na Spark.me 2020

Organizacioni tim Spark.me, jedne od najvećih marketinških konferencija u Jugoistočnoj Evropi, koja je zakazana za 30. i 31. maj u Auditorijumu Porto Montenegra u Tivtu, je objavio ime novog glavnog govornika konferencije Spark.me 2020. U pitanju j eDejvid Mirman Skot (David Meerman Scott), marketinški strateg, preduzetnik, savetnik brzorastućih kompanija i autor 11 knjiga, među kojima je i međunarodni bestseler “Nova pravila marketinga i PR-a”.

Dopunjeno: 03. 12. 2023.

Mirman Skot je, na samom početku, primetio revoluciju koju će napraviti marketing u stvarnom vremenu („real-time marketing“) i napisao je pet knjiga o ovoj temi, uključujući i “Nova pravila marketinga i PR-a”, koja je prodata u više od 400 hiljada primeraka i prevedena na 29 jezika.

Imao je pionirski doprinos u razvoju koncepta “newsjacking”, koji je opisao kao umetnost i nauku „ubrizgavanja“ svojih ideja u najnovije vesti kako biste privukli pažnju medija i potencijalnih kupaca i, na taj, način unapredili poslovanje svog preduzeća. Ova marketinška strategija je postala toliko popularna da je 2017. godine termin“newsjacking” uvršten u Oksfordski engleski rečnik, a bio je i u užem izboru za reč godine.

Mirman Skot smatra da se, u međuvremenu, klatno pomerilo previše u smeru površnih, bezličnih i automatizovanih konverzacija na internetu i da ljudima nedostaju istinski razgovor i ljudska povezanost.

Uspešne organizacije su razvile novi koncept, koji je Mirman Skot nazvao „fanokratija” (“fanocracy”), prema kojem su izgradnja zajednice i odnosi sa kupcima važniji nego sami proizvod koji se nudi kupcima. Njegova nova knjiga pod naslovom “Fanokratija: Kako pretvoriti fanove u kupce i kupce u fanove?” je objavljena u januaru 2020. godine i već je postala bestseler prema uglednoj biznis novini „Wall Street Journal“.

Mirman Skot je bio govornik u više od 40 država na svih sedam kontinata, a imao je priliku da sarađuje sa vodećim svetskim kompanijama kao što su Google, Microsoft, Cisco, HP, Ford, PwC i SAP.

Organizatori konferencije su prethodno objavili imena dva glavna Spark.me 2020 govornikaJonas Ridderstråle (jedan od najuticajnijih i najpoštovanijih poslovnih mislilaca na svetu i koautor bestselera “Funky Business“) i Mitch Joel (jedan od vodećih marketinških vizionara u Severnoj Americi i autor dva biznis bestselera).

Karte za konferenciju Spark.me 2020 se mogu kupiti na zvaničnom sajtu konferencije – www.spark.me. Puna cena karte iznosi 300€, ali zainteresovani trenutno mogu kupiti svoju kartu po specijalnoj ceni od 100€, jer je u prodaju pušteno 50 promotivnih karata. Kao motivacija za sve mlade ljude željne znanja, u ponudi su i studentske karte po ceni od svega 50€, koje su namenjene srednjoškolcima i studentima redovnih, postdiplomskih i doktorskih studija koji su mlađi od 27 godina.

Cena karte uključuje pristup svim predavanjima (30-31. maja), startap takmičenju (30-31. maja), ručak na bazi švedskog stola za oba dana konferencije, osveženje na svim kafe pauzama u toku oba dana konferencije, kao i koktel prijem (30. maja). Cena karte ne uključuje troškove prevoza i smeštaja. Kupljene karte se mogu naknadno preneti na drugu osobu (“name change”), ali se uplaćeni novac ne može refundirati.

Spark.me, jedna od najvećih marketinških konferencija u Jugoistočnoj Evropi, koja je zakazana za 30. i 31. maj, se organizuje u Auditorijumu Porto Montenegra u Tivtu, jednom od najvećih auditorijuma u Crnoj Gori. Ovo je drugi put da će se Spark.me održati u Porto Montenegru, srcu nautičkog turizma Crne Gore i jednoj od najekskluzivnijih marina na Jadranskom primorju. Organizator Spark.me je kompanija doMEn d.o.o, agent registracije crnogorskog nacionalnog internet domena – .ME, koja od 2013. godine organizuje konferenciju jednom godišnje. Spark.me nudi priliku učesnicima da o aktuelnim trendovima u oblasti marketinga, tehnologije i biznisa uče od svjetski poznatih eksperata, te da ostvare kontakt sa liderima iz poslovnog svijeta, sveta tehnologije i inovacija, marketarima, startapovima i ljudima željnih znanja. U 2019. godini, konferenciji Spark.me je prisustvovalopreko 720 učesnika iz 21 države širom sveta.

Za više informacija o Spark.me 2020 posjetite zvanični sajt konferencije na adresi www.spark.me, Facebook stranicu www.facebook.com/sparkdotme, Twitter nalog www.twitter.com/sparkdotme i Instagram nalog www.instagram.com/sparkdotme/.

Zabranjeno je preuzimanje dela ili celog sadržaja bez navođenja i linkovanja izvora u skladu s Moodiranje Uslovima korišćenja i Zakonom o javnom informisanju i medijima.

Podeli tekst:
Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Moodiranje newsletter

    nema spamovanja i gluposti. samo kul stvari. jednom sedmično.

    Dopašće vam se još:

    Izašao sam u grad i pravio se “Englez”: Šta mislite kako sam se proveo?

    Za ovu priču znao je samo meni blizak krug ljudi. Odlučio sam da je podelim uz upozorenje - ne pokušavaj…

    “Intelektualac” – zapravo samo diplomirani primitivac

    Slobodan Jovanović (1869-1958.) je bio naš cenjeni pravnik, istoričar, književnik i političar tadašnje Kraljevine Jugoslavije, čiji je značaj nemerljiv i…

    Ovo je nemoguće prevesti strancima: Najluđe fraze od Subotice do Vranja

    Svaki kraj u Srbiji ima svoje specifične izraze koji su potpuno nerazumljivi ljudima koji nisu odatle. Spremite kaficu i pripremite…

    7 razloga zbog kojih deluješ kao sirotinja, iako to nisi

    Zamislimo situaciju da si bankar koji radi na odeljenju kredita. Dolazi ti čovek koji želi da podigne kredit za svoj…
    MOODIRANJE

    © 2011-2024. Moodiranje. Sva prava zadržana. Izrada sajta: ХАЈДУЦИ