fbpx
Naslovna » Reflektor » Pitanje za “marketing genija”: Kako to da je Crkva dobra samo onda kad vam to odgovara?!

Pitanje za “marketing genija”: Kako to da je Crkva dobra samo onda kad vam to odgovara?!

Među pregršt medijskih izveštaja o epilogu ovogodišeg zasedanja Svetog arhijerejskog Sabora Srpske pravoslavne crkve i njegovog stava o pitanju Kosova i Metohije, u dnevnom listu ALO! pročitao sam i tekst pod naslovom “DRAMATIČNO PO PITANjU KOSOVA: Crkva vezala i ruke i noge Vučiću”.

Dopunjeno: 06. 09. 2023.

Uz napomenu u uvodnoj rečenici ovog pamfleta da proklamacija Svetog arhijerejskog Sabora “ne sadrži nijedan konkretan i realan predlog kako doći do rešenja tog pitanja na dobro Srbije i njenog naroda, pogotovo onog stradalnog na KiM”, stoje i izjave dvojice komentatora: marketinškog stručnjaka koji je “izuzetni poznavalac prilika na Kosovu i Metohiji”, a koji na samom početku poručuje da će stav koji propagira Crkva “kao posledicu imati nestanak Srba sa Kosova i Metohije”.

Marketinški genije takođe naglašava da je Srpski narod na KiM posle 1999 ostavljen na milost i nemilost sve dok predsednik Vučić nije počeo da “ulaže napore i da se bori za postizanje kompromisnog rešenja kosovskog problema”.

Neko ko sebe kvalifikuje kao “marketinškog stručnjaka” morao bi da zna da ne sme govoriti o stvarima o kojima pojma nema (da ne bi ispao glup u društvu) ukoliko mu je stalo da sačuva lični kredibilitet. To naravno za sada nije tako.

[bs-quote quote=”Dok god imamo medije i novinare koji i o sunčanom danu pišu kao o danu u kom nas je pogodilo strašno nevreme (ako to odgovara centrima moći) – marketinški stručnjak će uprkos gomili izgovorenih gluposti sam sebi i dalje izgledati pametno i “stručno”.” style=”default” align=”left” author_name=”Nikola Stanković” author_job=”Suosnivač portala Moodiranje i kolumnista ” author_avatar=”https://moodiranje.rs/wp-content/uploads/2018/05/Никола-potpis.jpg”][/bs-quote]

Neka marketinškom stručnjaku neko prenese da je upravo Srpska Pravoslavna Crkva zaslužna za opstanak preostalog Srpskog stanovništva na Kosovu i Metohiji. I ne, to ne tvrdim ja. To tvrde i o tome svedoče ti ljudi koji su dole ostali i opstali! Ali da bi to čuli i videli, morate da odete na Kosovo i Metohiju, a ne da se o stanju u južnoj srpskoj pokrajini informišete iz medija i izveštaja kojekakvih državnih zvaničnika sa konferencija za štampu.

Takođe, kao marketinški stručnjak predsednika republike, pomenuti komentator bi morao da zna, da ne može u svojim izjavama crkvu smatrati “relevantnim sagovornikom” onda kada od Crkvenih velikodostojnika stižu pohvale na račun predsednika republike, a onda kada ta retorika baš i ne ide predsedniku u prilog, podseća na to da je Srbija sekularna država i da “Crkva nema prava da se meša u rukovođenje državom niti u političke odluke koje su u nadležnosti demokratski izabrane vlasti”.

Hajde sada da ostavimo malo po strani marketinškog genija i posvetimo se dežurnom komentatoru broj 2 (kada su u pitanju “crkvena pitanja”).

Ovaj “verski analitičar” smatra da su se članovi Svetog arhijerejskog Sabora Srpske pravoslavne Crkve po pitanju Kosova i Metohije „malo previše uživeli“ (?!) I onda dodaje:
„Oni se ne oglašavaju o stvarima o kojima bi trebalo i moralo da se oglašavaju (sa ovim bi i mogao delimično da se složim, prim.aut) a o stvarima koje nisu u njihovom delokrugu pričaju naširoko“ – kaže analitičar.

Kako sad opet Kosovo i Metohija nisu u delokrugu Srpske Pravoslavne Crkve?! Pa ja jedva čekam da se o budućnosti Kosova i Metohije pita i odlučuje samo jedan čovek i to po mogućnosti onaj koji u jutarnjem programu televizije sa nacionalnom frekfencijom izjavi: “Knez Lazar je izgubio bitku na Kosovu i sad sam ja kriv što moram da priznam Kosovo”.

“Ako već toliko brinu o Kosovu, zašto se Patrijarh ne preseli u Peć, a sam je rekao da neće” – pita se verski analitičar i dodaje kako se crkva ne oglašava povodom toga “da broj ljudi koji podržava Artemija raste”. E ovde je “verski analitičar” potvrdio svoj kredibilitet kao “stručnjak za verska pitanja”.

Ne znam samo gde je mogao da čuje, a kamo li vidi to da “broj ljudi koji podržavaju Artemija raste”?!

Nije mogao da vidi apsolutno nigde, a mogao je da čuje iz laboratorija kojekakvih “marketinških stručnjaka” koji ga kao “stručnjaka za verska pitanja” stalno guraju i promovišu po stranačkim glasilima tipa: Informer, Srpski telegraf, Alo…svaki put kada na Srpsku Pravoslavnu Crkvu treba bacati ljagu i degradirati je.

 

Dakle, gore pomenuti komentatori su briljirali svako u svom zadatku: degradirati Srpsku Pravoslavnu Crkvu, učiniti irelevantnim stav Svetog arhijerejsko Sabora o pitanju Kosova i Metohije, isticati predsednika republike Srbije kao velikomučenika koji jedini misli o budućnosti srpskog naroda dok mu svi ostali spletkare i otežavaju mu taj posao…i naravno “uvući se” što dublje predsedniku tamo gde poltroni najviše vole da se uvlače. Pod kožu, naravno.

Zabranjeno je preuzimanje dela ili celog sadržaja bez navođenja i linkovanja izvora u skladu s Moodiranje Uslovima korišćenja i Zakonom o javnom informisanju i medijima.

Podeli tekst:
Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Moodiranje newsletter

    nema spamovanja i gluposti. samo kul stvari. jednom sedmično.

    Dopašće vam se još:

    Ovo je nemoguće prevesti strancima: Najluđe fraze od Subotice do Vranja

    Svaki kraj u Srbiji ima svoje specifične izraze koji su potpuno nerazumljivi ljudima koji nisu odatle. Spremite kaficu i pripremite [...]

    Izašao sam u grad i pravio se “Englez”: Šta mislite kako sam se proveo?

    Za ovu priču znao je samo meni blizak krug ljudi. Odlučio sam da je podelim uz upozorenje - ne pokušavaj [...]

    Najjače niške fore i fazoni

    Najsmešniji niški izrazi, fazoni i poređenja.
    Škafiškafnjak

    Da li znate šta je “Škafiškafnjak”? Tako je, nemate pojma! KLIKNI i saznaj već jednom.

    Škafiškafnjak je obično reč koja dovodi do psovanja onoga ko vam je postavio da je izgovorite, jer obično ne ide.
    MOODIRANJE

    © 2011-2023. Moodiranje. Sva prava zadržana. Izrada sajta: ХАЈДУЦИ