fbpx
Naslovna » Reflektor » Iz ugla potencijalnog oca: Evo zašto vam je pogrešna strategija povećanja nataliteta!

Iz ugla potencijalnog oca: Evo zašto vam je pogrešna strategija povećanja nataliteta!

Ključna greška u strategiji podizanja nataliteta u Srbiji je obećanje novca majkama koje rode decu, i to na rate, dugoročno (više desetina hiljada eura).

Dopunjeno: 06. 09. 2023.

Piše: Mario Filipović

Finansijski i operativno, mnogo efektivnije rešenje bilo bi jednokratno finansiranje očeva novorođene dece, manjim iznosom – na primer 1000 € po detetu, jer muškarac može paralelno da pravi decu, sa više žena odjednom, a žena rađa serijski. Kakva strategija da se podigne natalitet, ovo vam nije palo na pamet!

Natalitet, šta je tačno problem?

Ponajmanje su krive žene zbog toga što nam je nizak natalitet, i ne treba u njima tražiti krivce, a evo i zašto.

Imajući u vidu širu društvenu sliku i negativne ekonomske trendove, potrebno je uvesti mere koje će uticati na ruralni razvoj, ostanak lekara u zemlji, podsticanje seoskog turizma…

Reći će zlobnici kako ovo ne bi moglo da funkcioniše jer bi ove savremene abortirale – ali ne, incentive je osmišljen da se bonus isplaćuje za rođeno, a ne za začeto dete. Samim tim, muškarac ima 9 meseci da laze, obigrava, obećava kule i gradove, a posle pokupi lovu, promeni lični opis, nestane iz grada, preseli se na Svetu goru ili se vrati u rodni kraj i za par godina ugosti ekipu emisije “Povratak na selo”.

Kako bi bilo prilike da se deca proizvode, potrebno je uvesti i subvencionisanje seminara, team buildinga, radnih akcija, letnjih studentskih škola, kampova i razmena. Da ipak, ni majke ne ostanu praznih ruku, njima posle drugog ili trećeg deteta, sleduju besplatne grudi. Eto, problem zvani natalitet je rešen.

Zabranjeno je preuzimanje dela ili celog sadržaja bez navođenja i linkovanja izvora u skladu s Moodiranje Uslovima korišćenja i Zakonom o javnom informisanju i medijima.

Podeli tekst:
Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Moodiranje newsletter

    nema spamovanja i gluposti. samo kul stvari. jednom sedmično.

    Dopašće vam se još:

    Najluđi srpski idiomi: Šta li nam je samo peršun skrivio?

    Pogledajte najpoznatije srpske idiome i upoznajte njihovo značenje.
    Škafiškafnjak

    Da li znate šta je “Škafiškafnjak”? Tako je, nemate pojma! KLIKNI i saznaj već jednom.

    Škafiškafnjak je obično reč koja dovodi do psovanja onoga ko vam je postavio da je izgovorite, jer obično ne ide.

    Najjače niške fore i fazoni

    Najsmešniji niški izrazi, fazoni i poređenja.

    Ugasite internete: Majke koje pokušavaju da preko dece budu popularne haraju njime!

    Ovih dana sve češće i češće, uglavnom u sebi, ali ponekad i na glas izgovorim rečenicu: Ugasite internete, vreme je.…
    MOODIRANJE

    © 2011-2024. Moodiranje. Sva prava zadržana. Izrada sajta: ХАЈДУЦИ