fbpx
Monday, September 26, 2022

NAJČITANIJE

PromoKonverzija: Znanje kao resurs i kako do uspeha kroz umrežavanje i rad...

Konverzija: Znanje kao resurs i kako do uspeha kroz umrežavanje i rad na sebi

Doživotno učenje je koncept koji je danas više nego u fokusu, koji pravi razliku u efikasnosti poslovanja, koji doprinosi tome da li ćete biti na putu uspeha ili ne. Doživotno učenje je danas neophodno, a pored kurseva, seminara i besplatnih sadržaja na internetu, važan segment su i konferencije kao prilika za upoznavanje sa primerima iz prakse, sa aktuelnostima iz neke industrije, ali i kolegama, umrežavanjem i prilikama za poslovne saradnje.

Jedan od tih događaja je i Regionalna digitalna konferencija Konverzija koja se ovog vikenda, 2-3.4.2022. ponovo odvija u Banja Luci.

Četvrta Konverzija će ugostiti 500 učesnika i 28 vrhunskih stručnjaka iz oblasti digitalnog marketinga u čarobnom ambijentu Banskog dvora u Banjoj Luci i na live stream-u.

Svrha Konverzije jeste nesebično deljenje stručnog znanja i iskustva, uz proaktivno umrežavanje svih učesnika.

Program konferencije se odvija dva dana u tri sale uporedo (velika, mala i live stream), pri čemu će se otvaranje konferencije, keynote predavanja, website klinike, dodela nagrada i zatvaranje konferencije održati samo u velikoj sali za sve učesnike. Učesnici mogu menjati sale od predavanja do predavanja u skladu sa ličnim preferencijama. Live stream sala je dostupna samo učesnicima koji su kupili Live Stream ulaznicu.

Brojni govornici koji će učestvovati na Konverziji, najavili su svoje segmente, ali i podelili svoje stavove o tome koliko je kontinuirana edukacija važna u karijeri i koliko ove vrste događaja znače posetiocima i učesnicima jednako.

Ognjen Bošković, growth menadžer sa platforme za doživotno učenje CXL ističe da je kada su u pitanju konferencije, bilo domaće ili u inostranstvu, najvažnija činjenica to da su one prvenstveno mesto za upoznavanje i građenje svoje poslovne mreže, pre nego konkretno učenje.

Konverzija ima upravo zato i laboratorije i biznis susretanja, kako bi pospešila saradnju i pomogla učesnicima i posetiocima da kroz 1-1 susrete sa vrhunskim stručnjacima iz regiona steknu uvide i dobiju savete u vezi poslovanja.

Anđelka Ducić ispred Symbiotika agencije istakla je želju za usavršavanjem, glad za nečim novim, kreativnost u traženju rešenja, spremnost na promašaje, ponos zbog svakog uspeha kao osnovu razvoja i napretka u karijeri. Njen segment pokriće multichannel marketing, a kako kaže, kupac današnjice je i sam omnichannel. On se kreće između tih kanala prilikom interakcije sa vašim brendom i očekuje vrhunsku uslugu i korisničko iskustvo na svakom od njih. Više o tome biće reči na Konverziji u Banja Luci.

Poslednji predavač poslednjeg dana biće Ivan Bildi (Likes&Cookies/Masterbox) i ovo će biti poslednja konferencija na kojoj ću pričati o FB oglašavanju. U poslu i karijeri se fokus prirodno pomera vremenom, a to je upravo ono što Ivan ističe. Susretanja uživo, posebno nakon predugog perioda pandemije, jesu nešto čega smo se svi uželeli, networking je nešto što ovakvim događajima daje posebnu vrednost.

Slično ističe i Ivana Čirković (Organ Vlasti/Kickstart). Pored fizičkih i virtuelnih susretanja, Ivana napominje da je proces učenja pronalaženje svih mogućih relevantnih kurseva i obuka i škola (mahom inostranih i od svetski poznatih, ostvarenih predavača); slušanje podkasta na teme koje su nekome bitne, kupovanje stručnih knjiga koje pomažu da se neke oblasti bolje i detaljnije shvate, a potom dalje i primene u praksi. Tema koju će nam ona predstaviti na Konverziji nije od onih uobičajenih po kojima je inače poznata. Potrudila se da svoj segment predstavi kroz prizmu korisnih, upotrebljivih stvari i situacija. U pitanju je drugačiji osvrt na nešto što svakodnevno koristimo a ne pridajemo mu veći značaj, a vrlo je korisno u sferi marketinga, brendiranja i networkinga.

Nemanja Živković ispred Funky Marketinga donosi nam uvide o B2B Content i Social media strategijama. Kada su u pitanju konferencije, Nemanja napoimnje da je u poslovnom svetu, doživotno učenje od suštinskog značaja za praćenje najnovijih trendova i najboljih praksi. Za ljude u marketingu, ovo znači da treba uvek biti u toku sa promenama u ponašanju potrošača, tehnologiji i tržištu. Ovo “biti u toku” dobija na važnosti danas, kad imamo pandemiju, kad imamo ratove blizu nas, i kad imamo revoluciju u načinu na koji poslujemo i zapošljavamo, a i kad imamo revoluciju u načinu na koji radimo marketing.

Šta su i drugi predavači ovogodišnje Konverzije imali da podele sa publikom možete pročitati na sjajnom blogu koji su za Konverziju učesnici sastavili ovde, kao i intervjue brojnih učesnika na sajtu LifeLong Learning Association.

Ove godine od svake ulaznice 7€ Konverzija će donirati u dobrotvorne svrhe. Sve informacije o tome pročitajte ovde.

 

 

 

OSTAVI KOMENTAR

Uneti komentar
Uneti ime ovde

Dopašće ti se i ovo:

Zaprati @moodiranje.rs na Instaću :)

RANDOM STUFF:

spot_img