fbpx
Naslovna » Promo » Konverzija: Znanje kao resurs i kako do uspeha kroz umrežavanje i rad na sebi

Konverzija: Znanje kao resurs i kako do uspeha kroz umrežavanje i rad na sebi

Doživotno učenje je koncept koji je danas više nego u fokusu, koji pravi razliku u efikasnosti poslovanja, koji doprinosi tome da li ćete biti na putu uspeha ili ne. Doživotno učenje je danas neophodno, a pored kurseva, seminara i besplatnih sadržaja na internetu, važan segment su i konferencije kao prilika za upoznavanje sa primerima iz […]

Dopunjeno: 05. 05. 2022.

Konverzija - Konferencija

Doživotno učenje je koncept koji je danas više nego u fokusu, koji pravi razliku u efikasnosti poslovanja, koji doprinosi tome da li ćete biti na putu uspeha ili ne. Doživotno učenje je danas neophodno, a pored kurseva, seminara i besplatnih sadržaja na internetu, važan segment su i konferencije kao prilika za upoznavanje sa primerima iz prakse, sa aktuelnostima iz neke industrije, ali i kolegama, umrežavanjem i prilikama za poslovne saradnje.

Jedan od tih događaja je i Regionalna digitalna konferencija Konverzija koja se ovog vikenda, 2-3.4.2022. ponovo odvija u Banja Luci.

Četvrta Konverzija će ugostiti 500 učesnika i 28 vrhunskih stručnjaka iz oblasti digitalnog marketinga u čarobnom ambijentu Banskog dvora u Banjoj Luci i na live stream-u.

Svrha Konverzije jeste nesebično deljenje stručnog znanja i iskustva, uz proaktivno umrežavanje svih učesnika.

Program konferencije se odvija dva dana u tri sale uporedo (velika, mala i live stream), pri čemu će se otvaranje konferencije, keynote predavanja, website klinike, dodela nagrada i zatvaranje konferencije održati samo u velikoj sali za sve učesnike. Učesnici mogu menjati sale od predavanja do predavanja u skladu sa ličnim preferencijama. Live stream sala je dostupna samo učesnicima koji su kupili Live Stream ulaznicu.

Brojni govornici koji će učestvovati na Konverziji, najavili su svoje segmente, ali i podelili svoje stavove o tome koliko je kontinuirana edukacija važna u karijeri i koliko ove vrste događaja znače posetiocima i učesnicima jednako.

Ognjen Bošković, growth menadžer sa platforme za doživotno učenje CXL ističe da je kada su u pitanju konferencije, bilo domaće ili u inostranstvu, najvažnija činjenica to da su one prvenstveno mesto za upoznavanje i građenje svoje poslovne mreže, pre nego konkretno učenje.

Konverzija ima upravo zato i laboratorije i biznis susretanja, kako bi pospešila saradnju i pomogla učesnicima i posetiocima da kroz 1-1 susrete sa vrhunskim stručnjacima iz regiona steknu uvide i dobiju savete u vezi poslovanja.

Anđelka Ducić ispred Symbiotika agencije istakla je želju za usavršavanjem, glad za nečim novim, kreativnost u traženju rešenja, spremnost na promašaje, ponos zbog svakog uspeha kao osnovu razvoja i napretka u karijeri. Njen segment pokriće multichannel marketing, a kako kaže, kupac današnjice je i sam omnichannel. On se kreće između tih kanala prilikom interakcije sa vašim brendom i očekuje vrhunsku uslugu i korisničko iskustvo na svakom od njih. Više o tome biće reči na Konverziji u Banja Luci.

Poslednji predavač poslednjeg dana biće Ivan Bildi (Likes&Cookies/Masterbox) i ovo će biti poslednja konferencija na kojoj ću pričati o FB oglašavanju. U poslu i karijeri se fokus prirodno pomera vremenom, a to je upravo ono što Ivan ističe. Susretanja uživo, posebno nakon predugog perioda pandemije, jesu nešto čega smo se svi uželeli, networking je nešto što ovakvim događajima daje posebnu vrednost.

Slično ističe i Ivana Čirković (Organ Vlasti/Kickstart). Pored fizičkih i virtuelnih susretanja, Ivana napominje da je proces učenja pronalaženje svih mogućih relevantnih kurseva i obuka i škola (mahom inostranih i od svetski poznatih, ostvarenih predavača); slušanje podkasta na teme koje su nekome bitne, kupovanje stručnih knjiga koje pomažu da se neke oblasti bolje i detaljnije shvate, a potom dalje i primene u praksi. Tema koju će nam ona predstaviti na Konverziji nije od onih uobičajenih po kojima je inače poznata. Potrudila se da svoj segment predstavi kroz prizmu korisnih, upotrebljivih stvari i situacija. U pitanju je drugačiji osvrt na nešto što svakodnevno koristimo a ne pridajemo mu veći značaj, a vrlo je korisno u sferi marketinga, brendiranja i networkinga.

Nemanja Živković ispred Funky Marketinga donosi nam uvide o B2B Content i Social media strategijama. Kada su u pitanju konferencije, Nemanja napoimnje da je u poslovnom svetu, doživotno učenje od suštinskog značaja za praćenje najnovijih trendova i najboljih praksi. Za ljude u marketingu, ovo znači da treba uvek biti u toku sa promenama u ponašanju potrošača, tehnologiji i tržištu. Ovo “biti u toku” dobija na važnosti danas, kad imamo pandemiju, kad imamo ratove blizu nas, i kad imamo revoluciju u načinu na koji poslujemo i zapošljavamo, a i kad imamo revoluciju u načinu na koji radimo marketing.

Šta su i drugi predavači ovogodišnje Konverzije imali da podele sa publikom možete pročitati na sjajnom blogu koji su za Konverziju učesnici sastavili ovde, kao i intervjue brojnih učesnika na sajtu LifeLong Learning Association.

Ove godine od svake ulaznice 7€ Konverzija će donirati u dobrotvorne svrhe. Sve informacije o tome pročitajte ovde.

 

 

 

Zabranjeno je preuzimanje dela ili celog sadržaja bez navođenja i linkovanja izvora u skladu s Moodiranje Uslovima korišćenja i Zakonom o javnom informisanju i medijima.

Podeli tekst:
Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Moodiranje newsletter

    nema spamovanja i gluposti. samo kul stvari. jednom sedmično.

    Dopašće vam se još:

    7 razloga zbog kojih deluješ kao sirotinja, iako to nisi

    Zamislimo situaciju da si bankar koji radi na odeljenju kredita. Dolazi ti čovek koji želi da podigne kredit za svoj…

    Ono kad si parazit s 30 i nešto: “Keva, daj za kafu!

    Iza ovog bezazlenog naslova krije se mnogo dublji problem nego što deluje. Istina, nismo imali najsjajnije uslove za odrastanje, i…

    Bonžur bičizzz: A ko će nas “normalne” da zaštiti?

    Da nas posmatra neko sa strane, tačno bi pomislio da je Srbija raj za "ugrožene vrste" i "manjine". Ajde čik…

    Devedesete? Pali, bre!

    S obzirom da sam novinarstvom, i to onim muzičkim, u Srbiji & Beogradu, počeo da se bavim upravo početkom devedesetih,…
    MOODIRANJE

    © 2011-2023. Moodiranje. Sva prava zadržana. Izrada sajta: ХАЈДУЦИ