fbpx

Šmekerski brokoli

Ukoliko ste ljubitelj zdrave, a istovremeno vrlo ukusne hrane, onda je ovo pravi recept za vas! Aleks, inače autor i prezenter Moodiranja, će vam ovom prilikom pokazati kako dominira u svojoj kuhinji, a vi kako da u svom domu pripremite preukusno kremasto jelo, a koje je bogato sastojcima izrazito korisnim za organizam.

0

Za pripremu ovog brokoli potaža, koji izgleda kao radioaktivni otpad (smeh), a ustvari je veoma zdrav i pun antioksidanasa, neophodno je nekoliko sastojaka. Ukoliko spremate za dvoje ili jedete za dvoje, ali ste solo, potrebne su sledeće namirnice:

  • oko pola kilograma brokolija,
  • glavica crnog luka,
  • jedan ili dva čena belog luka,
  • neutralna pavlaka,
  • dva do tri krompira i
  • isto toliko šargarepe,
  • plus začini.

U jedan lonac, u vodi stavite da se krčka ekipa, prvo krompir i šargarepa, koji su tvrđeg kova, a zatim im se pridružuje nešto slabiji, brokoli – nejaki. On prvi omekša, te iz tog razloga ulazi kasnije na kupanje, u slanoj vodi.

U drugoj šerpi, loncu, šta već imate na malo ulja, maslinovog ili onog za “sirotinju”, suncokretovog, propržite glavicu crnog i nešto belog, piše gore iznad koliko otprilike.

Kada je sve skuvano, omekšalo, izvadite u posude i spremite im novo “vozilo”. U blenderu ekipa završava pojedinačno postojanje, tako što se, svi sastojci koji su bili na vatri ili ringli sjedine, uz prethodno odvađene dve šolje vode, u kojima se povće kuvalo, koje takođe idu u miks sa drugarima. Iz dva puta izblendirate ekipu i zatim u lonac gde su bili “odseli” lukovi vratite sve izmiksovane drugare.

Tada probate kašikom kako izgleda i dodajete začine. U mom slučaju je to bilo otprilike ovako, kafena kašičica soli, bibera onako fino tresnuti, ko voli pikantnije i poprskati sa malo vegete ili začina C, takođe kašičicom, ali pazite da ne preterate. Vraćate zeleni sastav u loncu na vatru i dodajete pola najmanjeg tetrapaka neutralne pavlake, a može i ceo, prema ukusu dakle. Mešate varjačom dok se zagreva i to je to. Na kraju možete dodati po vrhu neke žitarice ili komadiće prepečenog hleba.

Ovo jelo je vrlo “nasitno” i pazite da se ne prejedete. Prijatno!

Komentari