fbpx
Naslovna » Promo » Zasladite specijalne prilike: 5 kreativnih predloga sa slatkišima

Zasladite specijalne prilike: 5 kreativnih predloga sa slatkišima

Slatkiši su nekada bili rezervisani samo za specijalne situacije za i one ljude visokog društva koji su to sebi mogli da priušte. Dakle, sami po sebi bili su nešto posebno. No, vremena su se promenila. Slatkiši su postali naša svakidašnjica, a kada nešto postane tako lako dostupno, onda pomalo i izgubi svoju draž. Hajde da […]

Dopunjeno: 06. 09. 2023.

Slatkiši su nekada bili rezervisani samo za specijalne situacije za i one ljude visokog društva koji su to sebi mogli da priušte. Dakle, sami po sebi bili su nešto posebno. No, vremena su se promenila. Slatkiši su postali naša svakidašnjica, a kada nešto postane tako lako dostupno, onda pomalo i izgubi svoju draž. Hajde da to promenimo!

Evo kako servirati ili pokloniti slatkiše nekome, a da ipak imaju tu dozu “posebnosti” koju od njih očekujemo.

Pakovanje je bitno! Bombonjera nije isto što i kesica bombona!

Razlika između običnog i posebnog ponekad je u detaljima. Tipičan primer za to su bombonjere koje su uvek dosta cenjene. Iako možda u njima nećete dobiti istu količinu bombona kao kada biste kupili bombone u kesici ili u nekoj radnji na meru, one se ipak i dalje kupuju.

Zašto?

Zato jer nije isto pokloniti nekome čokoladne bombone u lepo upakovanoj kutiji i bombone u običnoj natron kesici, zar ne?

Nije stvar u količini. Stvar je u načinu na koji je nešto posluženo.

Lepa ukrasna kutija čini slatkiše iz bombonjere lakšim za konzumiranje, ali i daje im dozu luksuza.

No, i bombonjere su evoluirale i potrošači su postali izbirljiviji. Sve manje se pristaje na visoku cenu samo zarad izgleda kutije. I količina je bitna, podjednako koliko i estetski momenat. Zato je danas samo puna kutija bombona ono što prolazi kao prava bombonjera.

Takva poslastica može se bez srama ponuditi kao poklon za sve prilike. Candy universe kutije sa slatkišima su upravo takva jedna prava mera lepe kutije i ukusnih, neobičnih bombona kojih nema na svakom koraku.

Slatkiši kao poslovni pokloni

Poslovni pokloni nisu novost, ali postaju sve popularniji. Vreme rokovnika, kalendara i upaljača polako odlazi u zaborav, jer neke od ovih stvari su zamenili naši pametni telefoni. Zato su se i ovde umešali slatkiši.

Sve je više velikih korporacija i malih firmi koje za razne prilike koje treba obeležiti sa poslovnim saradnicima ili sa zaposlenima biraju upravo –  slatkiše. Najčešće su u pitanju čokolada, čokoladne bombone, praline ili dražeje u brendiranoj kutiji.

Slatkiši su dobar izbor za ovo, jer njih uvek povezujemo sa pozitivnim emocijama, pa na taj način stvaramo pozitivne asocijacije koje se vezuju za brend.

Osim toga, oni su poklon koji će sigurno biti iskorišćen, univerzalan je i neće biti pogrešno shvaćen – što je kod ove vrste poklona jako bitno.

Specijalni aranžmani od slatkiša

Jedan od načina da obične slatkiše učinite posebnim je, kao što smo na početku rekli pakovanje, odnosno ambalaža. U poslednje vreme i  razni aranžmani od slatkiša postaju sve popularniji.

Oni se mogu aranžirati na više načina – zavisi sve  od mašte i umeća onoga ko se tog posla prihvati. Najpopularnije su korpe sa slatkišima, kutije sa čokoladicama, buketi od slatkiša. Ovi aranžmani obično su koloristički uklopljeni sa mašnama, ukrasnim papirima i mogu biti oblikovani u srca, slova, mede ili šta god vam padne na pamet.

Osim slatkiša, u njima se može naći i cveće, parfemi i kozmetika, voće, nakit ili bilo šta drugo što bi činilo jedan lep poklon set u netipičnom aranžmanu. Možda  se ovakav aranžman neće naći na listi najskupljih namirnica na svetu, ali je činjenica da kreativnost običan slatkiš pretvara u lep poklon i da u svojoj meri utiče i na to da se vrednost ovih slatkiša vrtoglavo poveća.

Slatki stolovi

Kada su u pitanju slavlja, onda se slatkiši mogu na poseban način predstaviti na takozvanim slatkim stolovima. Primera radi, za jedan rođendan ili za venčanje može se izdvojiti poseban sto na kom će biti aranžirani slatkiši za goste na neki neobičan način: poređani po boji, posluženi u neobičnim poslužavnicima, zabodeni u neobična postolja, okačeni kao plodovi nekog drveta, sipani u čaše ili neke ukrasne činije, u vidu čokoladne fontane…

Slatki stolovi mogu sadržati različite vrste poslastica. To mogu biti torte, sitniji kolači, ukrasni tematski medenjaci, mafini, popsi, šarene bombone neobičnih ukusa i oblika, raznovrsni sladoledi, kremovi, a mogu se kombinovati  i sa voćem. Oni sa kreativnom crtom od svega ovoga (ili bar od ponečega sa ovog spiska) mogu da naprave skulpturu koja će dominirati stolom. Eto još jednog načina da se naizgled obična stvar, kao što su slatkiši, pretvori u deluxe ugođaj.

Slatkiši kao mali lični znak pažnje

Poslastice su sjajan način da njima počastite i obradujete goste na nekom slavlju. To se može odraditi grupno, kao sa gore pomenutim slatkim stolom. No, ako želite, možete slatkišima pokazati pažnju i zahvalnost svakom gostu ponaosob. Ovo je sve češći primer na većim veseljima, svadbama, rođendanima i krštenjima. Svakom gostu se na stolu ostavi poruka zahvalnosti upakovana u slatki pakatić. Obično to budu neke bombone upakovane u ukrasni celofan, til, u male teglice, čašice, kutijice ili na bilo koji drugi način.

Bez poruke koju nose i simpatičnog pakovanja, ove bombone bile bi samo obični slatkiši. Ovako su više od toga – malo, ali sasvim prigodno “hvala”.

Odelo ne čini čoveka, korica ne čini knjige, ni aranžman i pakovanje ne čine slatkiše ukusnijim i kvalitetnijim. Ipak, taj estetski momenat ostavlja onaj prvi utisak koji je jako bitan. Ne samo to, nego on ima i moć da transformiše obične stvari u posebne poklone za specijalne prilike. Zato mu treba posvetiti pažnju.

Zabranjeno je preuzimanje dela ili celog sadržaja bez navođenja i linkovanja izvora u skladu s Moodiranje Uslovima korišćenja i Zakonom o javnom informisanju i medijima.

Podeli tekst:
Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Moodiranje newsletter

    nema spamovanja i gluposti. samo kul stvari. jednom sedmično.

    Dopašće vam se još:

    (Ne)Zaboravljene boemske legende

    Jedan od razloga zašto se odlazak u kafanu pretvorio u kliše je taj, što su mnoge, izvorno boemske pesme prilično…

    Najjače niške fore i fazoni

    Najsmešniji niški izrazi, fazoni i poređenja.

    Uputstva iz 1893. za siguran seks: “Nipošto ne valja dva puta ujedared vršiti!”

    Ako ste mislili da je siguran seks tema poslednjih decenija, u zabludi ste. Još i naši stari imali su svest…

    Izašao sam u grad i pravio se “Englez”: Šta mislite kako sam se proveo?

    Za ovu priču znao je samo meni blizak krug ljudi. Odlučio sam da je podelim uz upozorenje - ne pokušavaj…
    MOODIRANJE

    © 2011-2024. Moodiranje. Sva prava zadržana. Izrada sajta: ХАЈДУЦИ