fbpx
Naslovna » Magazin » Duh i telo » ŽENSKE, OPREZ: Šta krije DeSheli kozmetika?!

ŽENSKE, OPREZ: Šta krije DeSheli kozmetika?!

Pre neki dan zvoni mi telefon. Zovu iz salona DeSheli, prijateljica je dala moj broj, te mi nude besplatan kozmetički tretman lica koji podrazumeva svašta nešto.

Dopunjeno: 24. 11. 2023.

Gle slučajnosti, upravo poslednjih dana razmišljam gde da odem na tretman čišćenja lica, prihvatam poziv. Dolazim u jako lepo uređen prostor, čekam dobrih sat vremena, a za to vreme pokušavam da ošacujem o čemu se radi. Guglam i saznajem da je DeSheli izraelsko-francuska kompanija koja se bavi proizvodnjom luksuzne kozmetike. S obzirom da SVE što sam probala od kozmetike koja je napravljena u Izraelu me oduševilo, kontam da možda i budem zadovoljna na kraju.

Prozivaju me, po mene dolazi neobično ljubazna mlada dama, pozdravljajući me kao da sam supruga portugalskog ambasadora. Odglumim i ja srdačnost, kažem odglumim, jer sam kroz sve ove godine u medijima i marketingu profajlerski dobro naučila da čitam sve te NLP i prodajne tehnike koje podrazumevaju sticanje naklonosti budućeg klijenta.

Ulazimo u sobičak u kome se nalaze krevet, stočić sa proizvodima i ogledalo. Razgovor počinje tako što me J.A. ispituje o mojim dosadašnjim navikama. I ja lepo kažem kako jeste – ne idem kod kozmetičara, možda jednom u godinu dana na čišćenje lica, ne praktikujem mezoterapije, filere i slično, niti me to zanima, navodim šta koristim od preparata…odjednom lice J.I. počinje da se krivi od šoka. Ne koristim antirid? Ne pilingujem lice? Maltene me upitala kako sam uopšte živa!

Onda joj lepo objasnim da nisam u fazonu “večne mladosti”, da smatram da osoba treba da izgleda dobro za svoje godine, a ne tuđe, da s obzirom da imam dobro lice ne koristim ni puder, i da se ni po koju cenu ne bih odrekla obične micelarne vode koju koristim godinama i prezadovoljna sam.

I dalje šokirana koliko me boli uvo da izgledam young & shine, J.I. započinje priču o revolucionarnoj DeSheli kozmetici koja u sebi sadrži matične ćelije. Matične ćelije (iako retko ko zna šta su) su u poslednje vreme ultimativna garancija nečeg dobrog, posle čestica zlata i dijamantske prašine kojim su nas obmanjivali. Posle dužeg izlaganja, u kom je na svakih 2 minuta izgovarala moje ime (takođe prodajna tehnika), posadi me cura na krevet i započe tretman. Prvo mi je tretirala levu stranu lica sa nekih 5 preparata, a zatim me zamolila da stanem pred ogledalo i uočim razliku.

Ruku na čuku, to zaista radi!

Izgubila sam nekoliko godina u licu, pore su sužene gotovo da se ne vide, ten ujednačen, bez ijedne tačkice. A onda mi je J.I. tutnula neki plastificirani karton i izašla da “pije vode” a da ja, s jednom tretiranom stranom lica, proučim cenovnik; u kome se nudi “dijamantski set i neki ultrazvuk andrak” po ceni od okvirno 1500 evrića!

Po povratku, tretirajući mi i desnu stranu, počela je o svim benefitima ukoliko se još danas odlučim za kupovinu, a ja sam za to vreme kontala koliko nas potcenjuje kozmetička industrija misleći da smo sve toliko glupe da ćemo se odreći dobrog letovanja zbog malo sjaja na licu. Utom uđe B, gorostasna plavuša koja neodoljivo podseća na Her Flikovu švalerku, rešetajući me pitanjima dok je maska od bele gline prodirala u drugi sloj moje kože.

– Da li ćete U BILO KOM trenutku početi da koristite DeSheli proizvode?
– Da vidite na polici DeSheli i ostale, za šta ćete se odlučiti?
– Da li znate kakve pogodnosti Vas očekuju ako još danas poručite svoj set?

Ooo jebote, ovi još žive u eri Telešopa i kolača u tiganju koji se dobija po 30% nižoj ceni ukoliko se poruči u roku od pola sata od emitovanja reklame. I onda kažem pred obema: da sam vrlo zadovoljna svojim licem; da ne robujem nikome i ničemu, pogotovo ne nečemu što mi oduzima previše vremena (ej, dok naneseš sve to na lice prođe mladost koju toliko juriš), i da nema svrhe da me uslovljavaju sa “ako poručite danas”, jer apsolutno nijednu odluku ne donosim u trenutku. Da ću kupiti proizvod koji ima najbolju ambalažu, jer padam na dobar dizajn & copy.

B. skoči kao oparena i izjuri iz kozmetičkog bunkera, a za njom i J.I. pre toga mi tutnuvši još jedan plastificirani cenovnik.

Parafraziram: s obzirom da ste se uverili da DeSheli podmlađuje bolje nego hirurg Lepe Brene, ukoliko SADA, baš sada poručite “dijamantski set”, ultrazvučni andrak koji košta 200 evra dobijate za DŽ! Okrećem glavu prema andraku, nameravam da ga uzmem i zajebavam se dok se J.I. ne vrati, međutim, srećom sam spazila kameru i odustala od ideje da se igram Mister Bina u poseti zubaru.

Sonja, da li ste razumeli to što piše?

Jok, baš sam nešto mislila da vas pitam da li uz ovo ide i mlađi brat Havijer Bardema. Ne, hvala. Kupiću nešto što mi treba i kad ja budem htela, a ne kad me izmanipuliše neko ko grubo krši Zakon potrošačima koji kaže da su kaznom od 300 000 do 2 000 000 dinara predviđeni onaj ko (XVI KAZNENE ODREDBE – Prekršaj – Član 160):

–  obavlja nasrtljivu poslovnu praksu, na način propisan čl. 22. i 23. ovog zakona;
– nudi posebne prodajne podsticaje za kupovinu robe i usluga, suprotno članu 26. stav 4. ovog zakona;
– ne istakne jasno promotivnu ili prodajnu svrhu događaja, suprotno članu 111. ovog zakona.

Uz očigledan trud da i dalje bude ljubazna, J.I. me isprati do prijemne prostorije zamolivši me da preporučim 15 žena za tretman. Upisala sam carice za koje znam da će doći na free čišćenje lica, a da pritom neće nasesti na priču o matičnim ćelijama. U liftu sam zadovoljno gledala u svoje čuvene dve bore između obrva koje gajim mršteći se od detinjstva.

Za prethodnih mesec dana, ovo je treći put da me navlače na revolucionarnu kozmetiku; u pitanju su jedna svetski poznata i jedna nova kompanija koje ostvaruju profit mrežnim marketingom, čiji promoteri koji se predstavljaju kao direktori idu dotle da vas nazovu glupim jer radite “normalan posao” umesto da prijateljima i poznanicima uvaljujete kreme, i tako ih, jednog po jednog, gubite.

Možda zato što sam jako tvrdoglava i ne dopuštam sugerisanje ovog tipa, možda zato što mi se, blago rečeno, gadi ovakav tip promocije i prodaje, ja sam poslednja osoba na ovom svetu koju treba kontaktirati za MLM/mrežni marketing navlakuše. Ma i da je najbolji proizvod na svetu, namerno ga neću kupiti baš zbog tih jadnih ljudi koji verujući u ogromne procente prodaju – upravo svoje dostojanstvo.

Zabranjeno je preuzimanje dela ili celog sadržaja bez navođenja i linkovanja izvora u skladu s Moodiranje Uslovima korišćenja i Zakonom o javnom informisanju i medijima.

Podeli tekst:
Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Moodiranje newsletter

    nema spamovanja i gluposti. samo kul stvari. jednom sedmično.

    Dopašće vam se još:

    Najjače niške fore i fazoni

    Najsmešniji niški izrazi, fazoni i poređenja.
    Škafiškafnjak

    Da li znate šta je “Škafiškafnjak”? Tako je, nemate pojma! KLIKNI i saznaj već jednom.

    Škafiškafnjak je obično reč koja dovodi do psovanja onoga ko vam je postavio da je izgovorite, jer obično ne ide.

    Ovo je nemoguće prevesti strancima: Najluđe fraze od Subotice do Vranja

    Svaki kraj u Srbiji ima svoje specifične izraze koji su potpuno nerazumljivi ljudima koji nisu odatle. Spremite kaficu i pripremite [...]

    “Intelektualac” – zapravo samo diplomirani primitivac

    Slobodan Jovanović (1869-1958.) je bio naš cenjeni pravnik, istoričar, književnik i političar tadašnje Kraljevine Jugoslavije, čiji je značaj nemerljiv i [...]
    MOODIRANJE

    © 2011-2023. Moodiranje. Sva prava zadržana. Izrada sajta: ХАЈДУЦИ